رسنـ خاطره ها

مشخصات بلاگ
رسنـ خاطره ها

..: بسـم‌ الله الرحمـن الرحیـم :..

غرض،نه نوشتن ترجمه‌ است بر آفتاب و نه-نعوذ بالله-تفسیر برأی کلام خدا. که این سیاهه، به مثابه نجوای یکی از
اهالی زمسـتان است با خردادِ کلام خدا و لاغیـر.

  • http://sound.nasr19.ir/index.php?id=2&mp3=http://setfa.net/images/hcek9qbbcu6t4z1i9bxi.mp3&as=1&ar=1&volume=100
پیوندهای روزانه

روزی فردی در حالی که به سختی بر اثر نیاز به رفع حاجت به خود می پیچید  با سرعت وارد آبریزگاه مسجدی شد . در کنار این مبال(توالت) چند آفتابه پر از آب قرار داشت . یکی از آنها را برداشت که با خود ببرد . فردی که وظیفه پر کردن آفتابه ها را داشت و  در کنار توالت ها نشسته بود ناگهان مچ دست او را گرفت و گفت این آفتابه را زمین بگذار و آن یکی را بردار !

 فرد نیازمند که فرصتی برای جدال کردن نداشت تنها پرسید چه فرقی می کند؟

 نگهبان توالت ها گفت : اگر هر کس بیاید و خودش هر آفتابه که دلش می خواهد را بردارد و ببرید پس من اینجا چه کاره ام؟! 

حکایت کار کردن ما در اسلام آباد غرب شده دقیقا مثال بالا .  

افرادی  که همیشه منافع شخصی خود را بر منافع شهر ترجیح داده و در کارنامه خود هیچ قدم خیری در زندگی  بدون هدف و منظور دنیایی  بر نداشته اند  برای اینکه ثابت کنند هنوز هم در شهر کاره ای هستند و دیده شوند حاضرند در نقش همان نگهبان آفتابه ها هم که شده شان خود را پائین بیاورند ! 

این افراد قصد دارند عقده حقارت کارهای نکرده خود را با نقد ناجوانمردانه کارهای کرده دیگران جبران کنند .  . 

باشد تا نسل های آینده  بخوانند و قضاوت کنند وقتی که ما نیستیم ولی تاریخ ما هست .

و اما حکایت یکی از این نگهبانان:

وبلاگ سپیدار اسلام آباد غرب که متاسفانه هنوز فرق بین وبلاگ و وب سایت را ندانسته و بسیار اصرار دارد این وب پیج را یک سامانه خبری مقتدر، بامدیریت و کارمندان زیاد "در سطح فارس" ابراز کند،یکی از همین افراد می باشد که اینبار بر طبق مدارک  از 3 ماه پیش اقدام به راه اندازی این صفحه کرده و متاسفانه در روزها اول آنچنان ناشیانه شروع بکار کرد که نظرات را در قسمت اصلی وبلاگ درج کرده و حتی موجبات توهین به ایلات را به کرار ایجاد کرد،بنا به نظرات بسیاری از دوستان ایشان این شخص"امیری"تا چندی پیش مشغول کار در تهران بوده و با داغ شدن تنور داغ انتخابات در یک اقدام بسیار تاسف بار و بسیار بسیار خنده دار چند هفته در تلاش بوده تا خود را به عنوان کاندیدای مجلس از  منطقه اهل حق نشین معرفی  کند، که با تمسخر مردمان منطقه رو به رو شده و با ترد شدن از این منطقه،فرصت را غنیمت شمرده و شروع  به شایعه پراکنی و شانتاژ تبلیغاتی برای انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی کرده و در جهت منافع شخصی خود بعضاً افرادی از کاندیداها کرده، این در حالی بوده که برابر قانون انتخابات مجلس  فصل ششم تبلیغات زودهنگام خلاف مقررات بوده.

اما ماجرا به همین جا ختم نشده

این فرد ناشی متاسفانه اقدام به دروغ پردازی و حتی با انتشار آمار قلابی سعی بر گول زدن مردم  برای پیشبرد اهداف و عقده های خود نموده.این فرد و افرادی با همین احوال که سعی بر فتنه انگیزی و  حتی با انتشار خبر و نظراتی دروغین سعی بر ایجاد مشکلات ایلی را دارند را نباید به سادگی نادیده گرفت و ار کنار آنها گذشت بر همین اساس از مسئولین خصوصا ریاست محترم دادگستری شهرستان ،فرماندار شهرستان و بالاخص اطلاعات و حفاظت اطلاعت سپاه پاسداران به شدت انتظار می رود با این افراد برخورد کرده و نیت شوم این افراد را یکبار برای مردم رشن کرده تا مردم حقیقت را فهمیده و این مسئولین هم به فرمان رهبرشان عمل کرده باشند "هر کجا که حس کردید فتنه ای در حال شکل گیری در مقابل آن بایستید"

 

ارائه آمار کذب و دور از واقعیت

1.        ناشی گری فرد خاطی از همین جا آغاز شده که 97 درصد بازدید کنندگان دارای سیستم عامل مشترک 86 درصد دارای دارای مرورگر یکسان و 43 درصد دارای وضوح صفحه نمایش یکسان و 77 درصد دارای  پروفایل رنگ 100 یکسان هستند که  واقعا اینچنین چیزی در دنیای اطلاعات یک معجزه است مگر اینکه بازدید کننده یک شخص باشد !!!!

 

 

مشخصات ای پی بازدی کنندگان تماما متعلق به کمتر از 10 نفر است که در ساعات مشخص و بعضا با تغیر ای پی البته نه بصورت هوشمند"با جرای طرح جدید شرکت زیر ساخت امکان تغیر دو بلوک اولیه ای پی در حالت استاتیک امکان پذیر نیست" و یا ورود با وی پی ان  (طبق عکس) سعی بر القای یک وبلاگ پر بیننده برای کاربران داشته که در از شان یک فرد است.











 


اینکه چرا 36 درصد بازدید کنندگان این وبلاگ امریکائی بوده را من نتونستم بفهمم،و اینکه این بازدید کنندگان "شاید" از "وی پی ان" استفاده کرده باشند،چرا مگر این صفحه فیلتر بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 

 

  • سجاد نوروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی