رسنـ خاطره ها

مشخصات بلاگ
رسنـ خاطره ها

..: بسـم‌ الله الرحمـن الرحیـم :..

غرض،نه نوشتن ترجمه‌ است بر آفتاب و نه-نعوذ بالله-تفسیر برأی کلام خدا. که این سیاهه، به مثابه نجوای یکی از
اهالی زمسـتان است با خردادِ کلام خدا و لاغیـر.

  • http://sound.nasr19.ir/index.php?id=2&mp3=http://setfa.net/images/hcek9qbbcu6t4z1i9bxi.mp3&as=1&ar=1&volume=100
پیوندهای روزانه

آقای نماینده؛

 توبه شما از جریان سبز را هنوز کسی نشنیده!!!

صحبت درباره انتخابات در حالی صورت می گیرد که نزدیک به پنجاه روز دیگر به انتخابات مجلس نهم باقی است و به نظر میرسد که حشمت اله فلاحت پیشه با یک تلنگر از جریان اصلاح طلبان ودوست وعالیجنابش،ثروتمند بی چون و چرای منطقه روی برگردانده است تا شاید در انتخابات آینده سکه ای شانس داشته باشد هر چند با مروری به گذشته وانتخابات مجلس هشتم و ریاست جمهوری دهم این مسئله واضح ومبرهن است که نماینده اسلام آباد در هسته مرکزی اصلاح طلبان قرار وفعالیت داشته ودارد.

اکنون باید گفت که آقای فلاحت پیشه با همه این تواصیف چه اتفاقی برای شما افتاده است که از زمره اصلاح طلبان بیرون آمده ودر خصوص اصولگرایان مجلس و کشور این چنین زیبا تحلیل می کنید آیا انتظار دارید تا پرچم این آقایان درآینده نزدیک برای شما و دوستان همیشه سبزتان سایه داشته باشد تا شاید حضورتان را در انتخابات مجلس نهم تضمین نماید.

آقای نماینده؟لازم به ذکر است که یادآور شد شما همان فردی بودید که بعد از آخرین سخنرانی خود در انتخابات ریاست جمهوری دهم پرچم های سبز را بر روی دوش جوانان پاک این شهر انداختید و راهی خیابان کرده و خوشحال و مسرو از اینکه جریان سبزتان پیروز خواهد شد.

مگر به یاد ندارید که ستاد سبز استان و شهرستان را دوستان شما و جنابعالی ومشاوران ریش سفید شما در دست داشته واداره می نمودید و مسایل راهبردی را از شما مشاوره می گرفتند و شما شاخه ای از جریان انحرافی سبز در شهرستان بودید.

آقای نماینده شاید به مزاقتان تند باشد اما این مردم هنوز توبه شما از جریان انحرافی سبز را نه شنیده و نه درک کرده اند و این یعنی باز هم شما زیر پرچم اصلاح طلبان قرار دارید. 

  • سجاد نوروزی

نظرات  (۲)

  • حامیان حاج علی
  • سلام بنده با تایید این نطق شما با کسب اجازه و با ذکر منبع این مطلب را در سایت خود قرار مییدهم.
  • رزمنده 8ساله جنگ
  • باسلامی به نگارنده:اولاًکه دکترمستقیم درموردطرفداری ازهرکاندیتاتوری ریاست جمهوری نه صحبت کرده نه طرفداری نموده وازطرفی هم ایشان درگیریش بانماینده شورای نگهبان درراستای وظایف نمایندگیش بوده که نیم ساعت زودحوزه های انتخاباتی راتعطیل کرده وفردمذکوردرمحاکم قضایی محکوم وازپستش برکنارشده وازطرفیم طرفداری ازکسی که شورای نگهبان اوراتاییدکرده بهیچوجه جرم نیست ولی ازوقتی که کارقانونی نکرده وقصداغتشاش داشته همواره توسط دکترودوستانش وحکوم شده عزیز دلم توتوبه کن که تهمت زده ای.؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی