رسنـ خاطره ها

مشخصات بلاگ
رسنـ خاطره ها

..: بسـم‌ الله الرحمـن الرحیـم :..

غرض،نه نوشتن ترجمه‌ است بر آفتاب و نه-نعوذ بالله-تفسیر برأی کلام خدا. که این سیاهه، به مثابه نجوای یکی از
اهالی زمسـتان است با خردادِ کلام خدا و لاغیـر.

  • http://sound.nasr19.ir/index.php?id=2&mp3=http://setfa.net/images/hcek9qbbcu6t4z1i9bxi.mp3&as=1&ar=1&volume=100
پیوندهای روزانه

اندیشه اسلام آباد نوشت :بر اساس آخرین خبرهای رسیده به این سامانه خبری تحلیلی، آقای محمد نجفی گزینه جدی فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب بوده و شانس ایشان برای نشستن بر این منصب بیش از آقای علی رستمی است.

علی رغم آنکه موتلفین خالدی و خاصه آقای عبدالرضا رستمی نامزد این ایل که به نفع آقای جلیلیان کنار کشید، انتظار دارند که آقای علی رستمی فرمانده سابق سپاه اسلام آباد به در مسند فرمانداری اسلام آباد قرار گیرد و ظاهرا کار ایشان نیز تا مراحلی پیش رفته بود، اما امروز خبر آمد که آقای محمد نجفی از اعضای قدیمی شورای نگهبان که رابطه خوبی با دکتر فلاحت پیشه هم ندارد، به زودی به عنوان فرماندار اسلام آباد غرب معرفی می شود.

لازم به ذکر است که آقای محمد نجفی پس آنکه مسوولیت ستاد اسلام آباد آقای احمدی نژاد را در سال 1384 برعهده گرفت، به یکی از افراد تأثیر گذار شهرستان تبدیل شده و به فرماندری پاوه هم منصوب گردید اما پس از استانداری مهندس هاشمی، ایشان از پست مذکور کنار گذاشته شد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا مهندس هاشمی استاندار کرمانشاه که سابقه آشنایی و رفاقت قدیمی با آقای بابلی دارد (این ارتباط نزدیک به دوران معاونت استانداری مهندس هاشمی برمی گردد) اجازه می دهد که رفیق قدیمی ایشان از فرمانداری اسلام آباد کنار گذاشته شود؟

نکته جالب اینجاست که خیلی از منتقدین بی اطلاع دکتر فلاحت پیشه، انتصاب آقای بابلی به فرمانداری اسلام آباد را به نماینده منتسب کردند درحالیکه دکتر فلاحت پیشه اساسا در بحث انتصابات حاضر نبود جایگاه نمایندگی خود را هزینه نماید و معتقد بود که ورود به انتصابات بزرگترین آفت برای یک نماینده و عامل سکوت نماینده در مقابل دولت است. همچنانکه ایشان در انتصاب رئیس آموزش و پرورش اسلام آباد و ... نقشی نداشته و برخی با بی اخلاقی، این انتصابات را بهانه ای برای تخریب ایشان نمودند.

اندیشه اسلام آباد امیدوار است هر تغییری که در این شهرستان قرار است روی دهد، در راستای منافع مردم و ترقی این خطه مظلوم باشد.

البته ما قبل از این هم اعلام کرده بودیم که آقای عبدالرضا رستمی به هیچ وجه بخاطر مردم از انتخابات کنار نگرفتند و در این میان پست ها و قول و قرارهائی رد و بدل شده که باید منتظر ماند آیا جناب جلیلیان به وعده های خود جامعه عمل خواهد پوشاند یا نه،البته آقای علی رستمی پیش از این هم تلاش های فراوانی را برای تصدی پست فرمانداری این شهرستان نمود که البته به جائی نرسید.

  • سجاد نوروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی