رسنـ خاطره ها

مشخصات بلاگ
رسنـ خاطره ها

..: بسـم‌ الله الرحمـن الرحیـم :..

غرض،نه نوشتن ترجمه‌ است بر آفتاب و نه-نعوذ بالله-تفسیر برأی کلام خدا. که این سیاهه، به مثابه نجوای یکی از
اهالی زمسـتان است با خردادِ کلام خدا و لاغیـر.

  • http://sound.nasr19.ir/index.php?id=2&mp3=http://setfa.net/images/hcek9qbbcu6t4z1i9bxi.mp3&as=1&ar=1&volume=100
پیوندهای روزانه
 آقا جان! راست می گویند، خلایق هر چه لایق. دیدی، دیدی مولای من، آن خال زیبایت را روی گونه ی راستت دیدم و باز هم نشناختمت. دیشب بعد از آن خواب، زار می زدم و با خودم می گفتم: آخر میرزا حسن امین الواعظین، شناختن که به این آسانی ها نیست، معرفت باید در دلت حاصل شده باشد.

آقا جان! هر وقت یاد آن عصر جمعه در حرم جدتان، امام جواد(ع) می افتم، که شما با آن قامت رعنا و عطری که هیچ وقت دیگر مثل آن به مشامم نرسید، نشسته بودید کنار من و غلط هایم را در دعای سمات می گرفتید، آتش درونم بیشتر می شود. امان از آن روزی که آدمی پای درس امامش بنشیند و  حرفی برای گفتن داشته باشد.

مولا جان! اگر جسارتی کردم، ببخشید، به خدا منظوری نداشتم آنجا که در دعا خواندم: و اذا دعیت بها علی العسر للیسر تیسرت؛ و شما فرمودید: چرا فعل رامؤنث می خوانی، در حالی که فاعل مؤنث نیست، باید بخوانی: و اذا دعیت به علی العسر للیسر تیسر؛ آنجا من گفتم: به خاطر رعایت مجانست با ماقبل و مابعد که مؤنث اند، چون افعال آنها مؤنثند. اما آقای من! عجب قنجی رفت دلم وقتی شما در جوابم فرمودید: این مطلب غلط است؛ البته مقصود من ایراد گرفتن به تو نبود، خواستم این مطلب را بدانی، چون تو از اهل علمی و باید دقت بیشتری داشته باشی.

امام خوبم! راست می گویند که خاندان شما معدن رحمتند، اگر آن شب آقایم، امام جواد(ع) به خوابم نیامده بودند و حاجت هایم را به ایشان نگفته بودم، از غصه دق می کردم. آخر فکر من همیشه مشغول بود که چه گره ای در کارم است که تا به حال توفیق زیارتتان را نداشته ام؟؛ اما وقتی جدتان فرمودند: تو آن حضرت را در سفر اولت به مشاهد مشرفه، دو مرتبه دیده ای، یک بار در راه سامرا و مرتبه دیگر در حرم کاظمین، وقتی که بالای سر نشسته بودی و دعای سمات می خواندی، آن شخصی که نزد تو نشسته بود و اشکالی بر تو وارد کرد... آن شخص امام زمانت بود؛ آن وقت با خودم گفتم: حقا که شما معدن رحمتید، به من گناهکار، اذن دو بار دیدنتان را دادید.
  • سجاد نوروزی

نظرات  (۲)

  • شارژایرانسل وهمراه اول
  • شارژایرانسل وهمراه اول
    فروشگاه اینترنتی دایی شارژی(www.dayisharji.ir) مشکلات شمارو حل کرده است
    حتما تاحال براتون پیش اومده که اخر شب شارژ خط اعتباریتون تموم شده باشه و مغازه ها بسته باشن وکلافه بشین که ازکجا شارژ تهیه کنین که به پیامک بازیتون برسینیا تلفن ضروری داشته باشین
    فروشگاه دایی شارژی با همکاریه بانک ملت بستری امن برای خرید شارژهمراه اول وایرانسل بصورت24ساعته برای شما فراهم کرده
    دایی شارژیو فراموش نکنین
    www.dayisharji.ir
    کارت شارژ1000تومانی=990تومان
    کارت شارژ2000تومانی=1980تومان
    کارت شارژ5000تومانی=4900تومان


    میشه سایتwww.dayisharji.irروبانام شارژایرانسل وهمراه اول روتوقسمت پیوندها(نه پیوندهای روزانه)توقسمت پیوندها لینک کنی؟اگه لینکم کنی قول میدم تو 3تا وبلاگم لینکت کنم!اگه کردی تو قسمت نظراتsayeyemarg69.blogfa.comپیام بده تالینکت کنم
    سلام
    من یک وبلاگ دارم در مورد دانلود نرم افزار های جدید + آپدیت آنتی ویروس ها و کلی نرم افزار دیگه
    من را با نام دانلود نرم افزار لینک کنید و بعد بهم پیام بدین که با چه نامی لینکتون کنم
    cyberonline.blogfa.com
    خیلی ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی