رسنـ خاطره ها

مشخصات بلاگ
رسنـ خاطره ها

..: بسـم‌ الله الرحمـن الرحیـم :..

غرض،نه نوشتن ترجمه‌ است بر آفتاب و نه-نعوذ بالله-تفسیر برأی کلام خدا. که این سیاهه، به مثابه نجوای یکی از
اهالی زمسـتان است با خردادِ کلام خدا و لاغیـر.

  • http://sound.nasr19.ir/index.php?id=2&mp3=http://setfa.net/images/hcek9qbbcu6t4z1i9bxi.mp3&as=1&ar=1&volume=100
پیوندهای روزانه
در حالیکه دولت آمریکا وظیفه حفظ جان و تأمین امنیت مقامات بلندپایه سیاسی کشورهای حاضر در اجلاس سازمان ملل متحد را برعهده دارد، عده ای خشونت طلب وابسته به گروهک تروریستی منافقین با حمله فیزیکی به دیپلمات ایرانی قصد ایجاد جراحت و ضرب و شتم وی را می کنند.

رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه در یکی از خیابان های نیویورک در مقابل چشمان پلیس آمریکا مورد حمله قرار می گیرد.  بر براساس فیلم، ظاهرا گروهی از منافقین و سلطنت طلبان در پی سهل انگاری پلیس نیویورک به سخنگوی وزارت امورخارجه ایران که به واسطه مصاحبه های متعدد بین المللی چهره اش برای اشخاص پیگیر اخبار ایران شناخته شده است، هجمه می برند و او را آماج فحاشی های رکیک قرار می دهند. 

 با افزایش مهاجمین در اطراف مهمانپرست، وی تلاش می کند با تغییر مسیرش، جمعیت را از تعقیبش منصرف سازد، اما بر تعداد نفرات افزوده می شود و در نهایت پلیس و محافظان محدود مهمانپرست، تنها حفاظت کلی از وی می کنند و او مورد ضرب و شتم از سوی برخی حاضران قرار می گیرد و پلیس نیویورک در نهایت با انتقال مهمانپرست به یک خودروی پلیس، تنها صحنه را کنترل کرده و (بر اساس آنچه در فیلم مشخص است) حتی یک نفر بابت حمله به دیپلمات ارشد ایرانی دستگیر نمی شود.

  • سجاد نوروزی

نظرات  (۱)

نه حالا خودمونیم این واسه چی رفته بوده تو خیابون که کتکش زدن؟!!!1

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی