رسنـ خاطره ها

مشخصات بلاگ
رسنـ خاطره ها

..: بسـم‌ الله الرحمـن الرحیـم :..

غرض،نه نوشتن ترجمه‌ است بر آفتاب و نه-نعوذ بالله-تفسیر برأی کلام خدا. که این سیاهه، به مثابه نجوای یکی از
اهالی زمسـتان است با خردادِ کلام خدا و لاغیـر.

  • http://sound.nasr19.ir/index.php?id=2&mp3=http://setfa.net/images/hcek9qbbcu6t4z1i9bxi.mp3&as=1&ar=1&volume=100
پیوندهای روزانه

حضور بی ظهورت سخت است ...
دارم تمام میشوم...
پس انداز دلم به انتها رسیده،
زیادی خرج کرده ام خودم را...
کاش در راه تو باشد خرج شده هایم...
"اللهم عجل لولیک الفرج"

  • سجاد نوروزی

نظرات  (۲)

سلام
فکر کنم شازده حوصله جواب دادن نداشته شایدم ندیده!!!!
این کلمه رو شازده از دیوان مولانا پیدا کرده،
به نظر خیلی از اساتیدش رسم بوده اما نظر ایشان اینه که این که یا رَسن هست ریشه رستن و یا منظور همان رَسِنِ کردی که اینجا برای نجات یافتن استفاده شده،بیتش رو من یادم نیست که قید کنم.
سلام
رسن یعنی چی؟
پاسخ:
رَسنِ از رستن میاد مکسر رستنه مثل رستن از خاطرات=رسن خاطرات
ok

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی