رسنـ خاطره ها

مشخصات بلاگ
رسنـ خاطره ها

..: بسـم‌ الله الرحمـن الرحیـم :..

غرض،نه نوشتن ترجمه‌ است بر آفتاب و نه-نعوذ بالله-تفسیر برأی کلام خدا. که این سیاهه، به مثابه نجوای یکی از
اهالی زمسـتان است با خردادِ کلام خدا و لاغیـر.

  • http://sound.nasr19.ir/index.php?id=2&mp3=http://setfa.net/images/hcek9qbbcu6t4z1i9bxi.mp3&as=1&ar=1&volume=100
پیوندهای روزانه

  آره ! دلم عجیب هوای کودکی داره . دلم می خواد دوباره بچه شم . نه قداً و نه عقلاً ؛ که دلم نمی خواد قاطیه سیاست بازیه این بزرگترها بشم .

می خوام برم با عروسکهام بازی کنم نه اینکه آدمها رو عروسک کنم !

می خوام با دوستام قایم موشک بازی کنم نه اینکه شاهد مخفی کاریه عزیزانم باشم !

دلم می خواد اگه هوس یه سیب سرخ کردم برم از درخت توی باغ بابابزرگ بچینم و هیچ مادری از روی دلسوزی و به بهونۀ دل دردی که " ممکن است " بگیرم آن را از دستم نقاپه و چشمان مرا در حسرت شیرینیه آن چشم انتظار نزاره .

دلم می خواد تشنگیم رو فقط با یه لیوان آب رفع کنم نه اینکه به خاطر " کلاس " رانیه تلخی رو بخورم که فقط باید ته دلم از اینکه اونو تنها خوردم ناراحت باشم .

دلم می خواد وقتی میرم کنار آب کفشهای صندل دوست داشتنیم رو بکنم و بدوم سمت آب و سرمای اونو با تمام وجود حس کنم ؛ نه اینکه کنار آب بشینم و نگران این باشم که کسی منو نبینه ، که درست نشسته باشم ، که ....

دوست دارم روی چمنها قلت بخورم ، گلها رو با تمام وجود بو بکشم و به هر سمتی که می خوام بدوم ، بدون هیچ عاقبت اندیشی .

دلم می خواد وقتی با کسی دوست شدم فقط به خاطر خنده هاش و حالت قشنگ نگاهش دوسش داشته باشم ،  به خاطر اینکه با هم قشنگ بازی کنیم نه اینکه بدونم چطوری بازیش بدم تا بهتر ازش استفاده کنم .

دلم می خواد هر وقت هر کسی رو خواستم ؛ توی ذهنم ، تو خیالم و توی حسم به اصل روح پاکش برسم .

دلم می خواد وقتی به یکی لبخند زدم اونم فقط جواب لبخندم رو بده نه اینکه روشو برگردونه و فکر کنه افکار منفی دارم .

دوست دارم هر وقت دلم می خواد از ته دل بخندم یا بلند بلند گریه کنم .

دوست دارم هر وقت دلم خواست و با هر کس که دوسش دارم حرف بزنم و از هر کسی بدم می یاد راحت بهش بگم ؛ نه اینکه به خاطر اینکه ممکنه بعداً به دردم بخوره باهاش یه جوری کنار بیام .

دلم می خواد .........

دوست دارم برگردم به کودکی ......!

  • سجاد نوروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی