رسنـ خاطره ها

مشخصات بلاگ
رسنـ خاطره ها

..: بسـم‌ الله الرحمـن الرحیـم :..

غرض،نه نوشتن ترجمه‌ است بر آفتاب و نه-نعوذ بالله-تفسیر برأی کلام خدا. که این سیاهه، به مثابه نجوای یکی از
اهالی زمسـتان است با خردادِ کلام خدا و لاغیـر.

  • http://sound.nasr19.ir/index.php?id=2&mp3=http://setfa.net/images/hcek9qbbcu6t4z1i9bxi.mp3&as=1&ar=1&volume=100
پیوندهای روزانه

اول از همه عید سعید فطر را به همه شما تبریک و تهنیت عرض می کنم. انشا الله که طاعات و عبادات همگی مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته باشه.

و اما بعد...
امروز چندتا از وبلاگ‌های جنبش! سبزکی!!! را نگاه می کردم تا ببینم در رابطه با روز قدس و شرکت مردم چه چیزی نوشته‌اند و چه عکس‌هایی منتشر کرده‌اند، که نکات جالبی را مشاهده کردم.
یکی از این وبلاگ‌ها به حضور میلیونی طرفداران مرد قانون و قانون مداری! اشاره کرده، اما عکس‌هایی که منتشر کرده بود چیزی غیر از این را نشان می‌داد! و حتی گرافیست [ناشی] یکی از روزنامه‌های جریان سبزکی! هم نتوانست فتوشاپی بودن تصویرسبزکی‌اش! را ماله کشی کند.

نکته جالب دیگه حضور سلطنت‌طلب‌ها! در راهپیمایی روز قدس بود [عکس اول]! راهپیمایی که با فلسفه وجودی جریان ربع پهلوی! در تناقض مادرزادی است!

از سر دسته‌های متوهم سبزکی‌ها هم که خوب استقبالی شده بود! +

از بازگشت سران سبزکی! به آرمانهای اصیل انقلاب و توده‌های مردم وطن دوست ناامید شده ایم و خبرها حاکی از آن است که اگر همین‌طور پیش برود، تا چندی دیگر آن‌ها را برنامه‌های VOA و BBC به عنوان کارشناس میهمان! می‌بینیم.

  • سجاد نوروزی

نظرات  (۲)

اگر دین نداری آزاده باش صداقت را باور کن . نه موسوی و نه احمدی نژاد . به آینده کشور و آینده خودت فکر کن دروغ و تظاهر نکن حقیقت را و حق را قبول و از حق دفاع کن که ظلم پا بر جا نخواهد ماند.
شرف بیانی بیاد این وبلاگتو ببینه اون 8 واحدت میپره
کوره اصولگرا کوره ولایتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی