رسنـ خاطره ها

مشخصات بلاگ
رسنـ خاطره ها

..: بسـم‌ الله الرحمـن الرحیـم :..

غرض،نه نوشتن ترجمه‌ است بر آفتاب و نه-نعوذ بالله-تفسیر برأی کلام خدا. که این سیاهه، به مثابه نجوای یکی از
اهالی زمسـتان است با خردادِ کلام خدا و لاغیـر.

  • http://sound.nasr19.ir/index.php?id=2&mp3=http://setfa.net/images/hcek9qbbcu6t4z1i9bxi.mp3&as=1&ar=1&volume=100
پیوندهای روزانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، اطلاعیه روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان به این شرح است:

پس از شکل گیری جبهه متحد اصولگرایان و استقبال قاطبه امت حزب الله از مشی اصولی این جبهه برای مقابله با فتنه، انحراف و فساد، برخی رسانه ها و گروه های سیاسی با نیات گوناگون دست به انتشار فهرستهایی مجعول از کاندیداهای نهایی جبهه متحد اصولگرایان زده و توهمات خود را در قالب گمانه زنی های بی اساس منتشر کرده اند.

بدینوسیله به اطلاع امت حزب الله و تمام فعالان اصولگرا می رساند، اخبار مرتبط با نامزدهای انتخاباتی اصولگرایان پس از طی فرایند تعیین مصادیق تنها از طریق افراد ذیصلاح در شورای مرکزی و ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان و در سایت رسمی آن منتشر خواهد شد. لذا پیش از تعیین نامزدهای انتخاباتی هر گونه پیش گویی و تلاش برای القاء توهمات خاص از طریق انتشار لیست مجعول توسط برخی گروه های سیاسی، به قصد انحراف افکار عمومی و غبارآلوده کردن فضا برای عدم تشخیص حق از باطل، تلقی شده و از دید امت حزب الله به عنوان مصداق بارز رقابت غیراخلاقی برای تصاحب مناصب دنیوی به هر قیمت و در تضاد با مشی اصولگرایانه و سیاست ورزی مومنانه ارزیابی می شود.

 بی تردید بروز این نشانه های بی تقوایی سیاسی، برخواسته از هراس برخی گروه ها از رویکرد اصولی و انسجام مطلوب و امیدآفرین موجود در جبهه متحد اصولگرایان است و بازی کردن در زمین جریان فتنه و انحرافی برای ایجاد شکاف در میان امت حزب الله و قاطبه اصولگرایان محسوب می شود  لذا جبهه متحد اصولگرایان، سایت ها و نشریات منتشر کننده این گونه اخبار وحدت شکن را به رعایت اخلاق و تقوای سیاسی دعوت می کند. این انتظار خصوصا از کسانی که از شعارهای اصولگرایان برای پیشبرد برنامه های خود استفاده می کنند و داعیه رقابت اخلاقی دارند بیشتر است.

روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان تاکید می کند همچنان که پیش از این نیز در بیانیه ها و اخبار رسمی این جبهه اعلام شده است، فتنه، انحراف و فساد خطوط قرمز جبهه متحد اصولگرایان است و عناصر فتنه گر و همراه فتنه، افراد منتسب و حامی جریان انحرافی و نیز مفسدین اقتصادی و حامیان آنها در فهرست نهایی این جبهه جایگاهی نخواهند داشت.

تلاش جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور شناسایی نامزدهای متدین، ولایت مدار، کارآمد، ساده زیست، ضد فتنه، ضد انحراف و ضد فساد و معرفی آنها در قالب فهرستی واحد از اصولگرایان به افکار عمومی و بدنه عظیم جریان اصولگرایی است.

  • سجاد نوروزی

نظرات  (۱)

سلام
ما که شما را لینک کردیم لطفا مساعدت بفرمائید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی